♥ 109 ♥

بسم اللّه...


شادی یعنی آرزوهایم...

ساختنِ همان دنیایی که با تو میخواهم...

شادی یعنی لحظه هایِ کوچکی که لبخندت به وسعتِ آسمان میشود...

شادی یعنی تو...

وقتی به من خیره میشوی و لبخندِ شیرینی گوشه ی لبانت مینشیند...

تو فقط با لبخندت مرا خوشبخت ترین میکنی...

من شادترینم به لبخند هایِ تو...

در کوتاه ترین لحظه ها...


+امروز بعد از مدت ها من و مردِ زندگیم دو تایی با هم رفتیم همون کافه ی همیشگی...خداروشکر میکنم که بعد از این همه مدت دست هایِ یه فرشته ی زمینی رو لمس کردم :)


+بهترینِ من؟!...من با تو شاد ترین و خوشبخت ترین زنِ دنیام...


+من بی نهایت دوست دارم...عاشقتم تمامِ امید و آرزو هام :)


+صد و پنجاه و نهمین روز...



  • ❤ shiny ❤
همسر صبور و مهربون و زیبای من
امروز دوباره با تو و کنار تو پا ب بهشت گذاشتم
اخه هرجایی ک تو باشی بهشت من اونجاس
دوستت دارم بهترین همدم دنیا
الهی من فدایِ این شیرین زبونی هایِ تو بشم :))
بهشتِ من خودِ خودِ تویی :)
من با تو خوشبخت ترینم :)
عاشقتم تمامِ زندگیم : *
چه متن قشنگی.
 چشمو دل روشن آجی .
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan