♥ 126 ♥

بسم اللّه...


رو به رویِ من فقط تو بوده ای...

از همانِ نگاهِ اولین...

از همان زمان که آفتاب با تو آفتاب شد...

از همان زمان که کوهِ استوار ، آب شد...

از همان زمان که جستجویِ عاشقانه یِ مرا نگاهِ تو جواب شد...


+خدایِ مهربونم ازت ممنونم بابتِ همه چیز :) ممنون که هر روز کلی اتفاقایِ خوب تو زندگیمون میوفته :) ممنون که دوسِمون داری و حواست بهمونِ :) خدا جونم هزار مرتبه شکرت :)


+روز هایِ دانشجوییم به خوبی میگذره ، حالا خیلی عاقل تر شدمُ برایِ آرزوهام با همه ی وجودم تلاش میکنم :)


+حسامِ عزیزم خیلی خیلی خیلی دوست دارم ، نمیدونم با چه زبونی باید ازت تشکر کنم :) ازت ممنونم برایِ همه ی روز هایِ قشنگی که داری برام میسازی :) خیلی خوشحالم که یک ماهِ دیگه من و تو زن و شوهریم :) تو دلم همش قند آب میکنن :) 


+و از خوشی هایِ زندگی خریدِ حلقه یِ عروس خانوم :) وای چه قشنگِ عروسِ تو بودن :) چقدر امروز قشنگ بود :)


+عاشقتم مردِ مهربونم :)


+چقدر دلم برایِ اینجا تنگ شده بود!



  • ❤ shiny ❤
من باید ازت تشکر کنم
واسه زلالی احساست
واسه پاکی دلت
واسه عشق بی دریغت
دوست دارم
منم دوست دارم عزیز دلم :)
ممنووووونم ازت : *
سلام :)
نمیدونی چقدر با خوندن پستت خوشحال شدم ^^
البته بعید میدونم منو یادت باشه :)
خوشحالم ک این دوری تموم شد
برای هردوتون ارزوی خوشبختی میکنم، از ته دل =))
سلام به رویِ ماهت مهسا جانم :)
مگه میشه من تو رو یادم بره آخه؟ :)
منم خیلی خوشحالم مهسا :)
ممنون عزیزم ، ممنون از این همه لطف و مهربونیت عزیزم :)
منم برات آرزو میکنم که همیشه خوشبخت و شاد باشی و این روزای شیرین رو تو هم تجربه کنی عزیز دلم :)
مرسی که انقدر مهربونی مهسایی : *
منم خیلی براتون خوشحالم که بالاخره روزای دوریتون تموم میشه..
امیدوارم خوشبخت باشین تا همیشه :)
ممنونم عزیزم :)
الهی که تو و آقا علی هم همیشه خوشبخت باشین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan