♥ 128 ♥

بسم اللّه...


چشمانِ تو...

همین نیم جمله کافی است تا تمامِ دنیایِ مرا برهم بریزد و زیر و رو کند...

چشمانِ تو تمامِ قوانین و معادلات دنیا را برایِ من برهم ریخت...

در عمقِ چشمانِ تو حسی عجیب است...

حسی شبیه به خش خشِ برگ هایِ پاییزی...

و چه بد مرا عاشق کرد تصویرِ این خش خشِ برگ هایِ پاییزی در چشمانِ تو...


+حسِ خوبِ دوست داشتنِ تو و دوست داشته شدن از طرفِ تو ، حسِ خوبِ دیدنِ چشمایِ جادوییت هر صبح ، حسِ خوبِ بودنت برایِ همیشه :)


+منِ لجباز رو ببخش اگه گاهی بی دلیل بهونه گیری میکنم ، منُ ببخش که گاهی وقتا از دستِ بعضی از آدمایِ دور و برمون کلافه میشم و تو رو اذیت میکنم...


+دوسِت دارم ، دوسِت دارم ، دوسِت دارم ، تو همدمِ منی ، همراهِ منی ، همرازِ منی ، تو همه ی هستیِ منی :)


+چهارصد و سی و هشت روز به وقتِ سربازیِ همسر جان...



  • ❤ shiny ❤
سلام سال نو شما مبارک.
سلام ، ممنون ، همچنین بر شما...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan