♥ 124 ♥

بسم اللّه...


و قسم به صدایِ خش خشِ برگ هایِ پاییزی...

و قسم به گام هایِ استوارت...

و قسم به فاصله ی انگشتانم که فقط اندازه ی انگشتانِ توست...

و قسم به ریتم ضربانِ قلب هایمان...

و قسم به تو...

عشقِ تو ، هرگز تکراری نمیشود...

مانند شورِ آمدنِ مهر...

و زرد شدنِ تک تکِ برگ های پاییزی...

عشقِ تو هر روز از نو درونِ من شعله میکشد...

مانندِ ققنوس میان آتش...


+ دیروز اولین باری بود که برف میبارید و من و تو در کنار هم بودیم :) بعد از کافه رفتن ، رفتیم کبابیُ به قول معروف کباب زدیم به بدن :)


+ عزیز ترینِ من ، من بی نهایت دوسِت دارم :) تو برایِ من همه کسی :)


+ برایِ ما دعا کنید ، دعا کنید که روز هایِ خوبِ کنارِ هم بودنمان برسد :)


+ دویست هجدهمین روز...



  • ❤ shiny ❤
ان شاء الله روزهای خوب درکنار هم بودنتون میرسه :)

برای ما هم التماس دعا :)
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan