♥ 107 ♥

بسم اللّه...


به گمانم خودِ خدا هم فکرش را نمیکرد که روزی ، تمامِ جهانی که خلق کرد...

تمامِ زیبایی هایش...

آدم و حوا هایش...

همه با هم در مقابلِ تو کم بیاورند...

که یک آدم از میانِ تمامِ آدم هایش ، بشود تمامِ دنیایِ یک حوا از حوا هایش...

که تو بشوی تمامِ دنیایِ من...


+عزیز ترینِ من ، من بی نهایت دوست دارم :)


+دلم برات خیلی خیلی خیلی تنگ شده ولی امروز فهمیدم که تو فردا میای :) درسته که یک روزه قراره بیای ولی همین که میای خودش کلیِ...دوست دارم :)


+صد و پنجاه و سومین روز...



  • ❤ shiny ❤
عیدت مبارک :))))
عیدِ تو هم مبارک جآنم :)
((((((((((: امیدوارم عشق شما مث بقیه عشق ها نشه تهش رسیدن باشه
انشااللّه که تهش رسیدنِ :)
خوبه که آقای یار میاد پیشت :)
شاد باشی ^_^
خیلی خوبه :)
همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan