♥ 105 ♥

بسم اللّه...


اینطور که تو در من جا گرفته ای...

شک میکنم خدا دقیقا منظورش تو بودی یا خودش؟!...

از رگِ گردن به من نزدیک تر بودنش را میگویم...


+عاشقتم آرامشِ وجودم...دلم برات تنگ شده :(


+صد و پنجاه و یکمین روز...



  • ❤ shiny ❤
اصلا کف میکنم با متناتون و ستایش کردناتون :)))
سوخت قلب عشقه
لطف دارین :)
بعله بعله سوختِ قلب عشقِ :)
 ان شاالله خیلی خیلی زود باهم ازدواج کنید .
ممنونم :)
http://delabad.ir/post/923
حتما سر میزنم...
(((: عشق چیز عجیبیه جدایا تورو خیلی میبره بالا یابه خاک سیاه میشونه ... ( کامران هومن)
عشق واقعا چیزِ عجیبیِ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan