♥ 103 ♥

بسم اللّه...


دستم را بگیری و زیرِ گوشم زمزمه کنی...

پشتِ خواب های نا آرامِ تو چیزی بیش از نگرانی‌ هایِ زنانه نیست...

دستت را بگیرم و زیرِ گوشت زمزمه کنم...

پشتِ نگرانی‌ هایِ زنانه یِ من ، مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم... 


+عاشقتم مردِ من...


+صد و پنجاهمین روز...



  • ❤ shiny ❤
ب نظر من
خدا واس من یا باید بهشت رو خلق میکرد
یا اغوش تورو
تو بهشت منی
تو واس من یعنی تجربه بهشت تو این دنیا

تو تا حالا آغوشِ خودت رو تجربه نکردی وگرنه میفهمیدی من تو چه بهشتی دارم زندگی میکنم :)
عاشقتم بهترینِ من : *
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan