♥ 101 ♥

بسم اللّه...


دوست دارم سر بگذارم رویِ پاهایت و آرام تماشایت کنم...

از عشق بگویی برایم...

کم کم خوابم بگیرد از لالاییِ صدایت...

انگشتانت موهایم را نوازش کنند... 

چشمانت ، آخرین تصویرِ چشمانم باشند...

خوابم ببرد و خوابت را ببینم...

خوابت را...

بیدار شوم و چشمانت را ببینم...

چشمانت را...


+حسِ من به تو چیزی فراتر از عشقِ...فراتر از عشق...


+چیزی کم از بهشت ندارد ، زندگی با تو...



  • ❤ shiny ❤
چقدر قشنگ گفتی
عااااااشقتم من
بهشت من تویی
تو
زیبایی
هنرمندی
با گذشتی
صبوری
مهربونی
پاکی
تکی
...
من با تو تو بهشتم چ این دنیا چ اون دنیا
ممنونم بابت خوبی های بی حد و مرزت
من قشنگ حرف زدن و قشنگ نوشتن رو از تو یاد گرفتم...
منم عاشقتم بهترینِ من...
تو خودِ خودِ بهشتی...
هر چقدر از خوبی هایِ تو بگم ، کم گفتم...
من ازت ممنونم...
بابتِ خوبی هایِ بی حد و مرزت...
بابتِ رنگی کردنِ دنیام... 
ممنونم که هستی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan