♥ 1 ♥

بسم اللّه...   

و عشق قافیه اش گرچه مشکل است،اما...
خدا اگر که بخواهد ردیف خواهد شد...  


  • ❤ shiny ❤
اراااااااامش وجوووووودم
زیباااااااای من
خووووووووون تو رگهااااااای من
همسر عزیییییییییییییزم
دووووووووووووووووست داااااااااارممممممممممممم
آرامش دو دنیام :))
همه ی وجودم :)) خونِ تو رگ های من :)) آرومِ جونم :))
دوسِت دارم :))
دوشنبه ۳ خرداد ۹۵ , ۱۳:۱۱ ♥♥مریم و حسین♥♥
سلام دوست عزیز وبلاگ بسار احساسی داری

ممنون از اینکه بهمون سر زدی :)

اگه باتبادل لینک موافقی خبرمون کن

باسپاس
سلام مریم جان :))
ممنونم :))
شنبه ۸ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۱ ♥♥مریم و حسین♥♥
سلام دوست عزیز آپیم زودی بیا:)
سلام جانم..
حتما...
:))
ممنون از حضورت عزیز...
خوش حال میشم بهم سر بزنی:)
حتما عزیزم :)
با فالو کردن موافقین
دنبال خواهید شد :)
چقد قشنگ ^_^

دبالید دنبالم کنید لطفا
دنبال میشی مهسایی :)
مرسی از حضورت دوستم :)
شما هم دنبالی ^_^
خواهش میکنم :)
ممنون فاطمه جان :)
دنبال شدید :)
شما هم دنبال شدی :)
((:اگرخدابخواهد
اگر خدا بخواهد :)
جمعه ۱۱ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۱ ✿شمیم زندگی✿
بلهه خداکه باشه همه چی حله
بله :)
سلام این سایت مطالب شما رو کپی کرده
http://shiny-sword-blog.khabar95.ir
سلام...
یعی خاطرات من رو کپی کرده؟!.. :(
برای چی این کار رو کرده؟!...
چیکار کنم حالا؟! :(
سلام
عید شمام مبارک
پیروز باشید
سلام...
ممنون...
همچنین...
خوش باشین :)
همیشه هر روز و ازش لذت ببرید :)
ممنون :)
جمعه ۱۸ تیر ۹۵ , ۰۲:۱۱ مَــل مَــلیِ آقـا مجیـد :)
اینجا رو چی شده ؟ همه مطالب رمزی شدن :(
بنا بر یه سری دلایل رمزی شدن :)
اما...
این عاشقانه ادامه دارد :)
عکس هدرت خیلی باحاله
دنبالت میکنم
ممنون...
شما هم دنبال میشین...
لایک
:)
چ زیبا بود خودت گفتیش؟
نه جانم :)
ممنونم :)
شیرینیش به سختیاشه :)
به پای هم بپوسین :)
:)
ممنون..
عشق، سوزان است
بسم الله الرحمن الرحیم
هر که خواهان است
بسم الله الرحمن الرحیم..
چه قشنگ :)
بسیاااااااارزیباااااااااااا
انشاالله برای بچه های مجردبلاگری بخواهددد
ممنونم...
انشااللّه...
:)
جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۸:۰۳ مهندس مکانیک خودرو
انشاالله....
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan