♥ 112 ♥

بسم اللّه...


مردِ من از آن دسته مرد هاییست که آرزویِ هر زنیست...

این را از شوق و ذوقِ کودکانه اش هنگام خوشحالیم ، فهمیدم...

از آشفتگی هایش هنگام ناراحتیم...

از شب بیداری هایش هنگام بیماریم...

از احوال پرسی هایِ دقیقه ای اش هنگام بی خبری...

از دلتنگی هایِ آشکارش هنگام دوری...

از بی حوصلگی هایش هنگام بی حوصلگیم...

از خستگی هایش هنگام خستگیم...

از قدرتِ تحملِ بی حد و حصرش...

از صبرِ بی اندازه اش...

از وسعتِ قلبِ بی انتهایش...

از تلاشِ بی وقفه اش...

فهمیدم...

مردِ من از آن دسته مرد هاییست که آرزویِ هر زنیست...

بزرگ ترین آرزویِ هر زن...

محال ترین آرزویِ هر زن...

با ارزش ترین آرزویِ هر زن...

و من به آرزوم رسیدم...

تولدت مبارک مردِ من :)


+مردِ من ، من عاشقتم :) بی نهایت عاشقتم :) 


+بهترینِ من؟!...تولدت مبارک :) امیدوارم سالیانِ سال ، سالم و سرِ حال باشی و در کنارِ هم جشن بگیریم :) از خدا میخوام که به همه ی آرزو هات برسی...


+خدایِ مهربونم ازت ممنونم که بهترین و مهربون ترین و صبور ترین فرشته ی خودت رو به من بخشیدی :)


+صد و شصت و سومین روز...



  • ❤ shiny ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan