♥ 122 ♥

بسم اللّه...


عاشق که باشی...

میتوانی دوبارهُ دوباره بسازی...

درونِ مردی را...

که بار ها ویران شده...


+عاشقتم ، میدونی که؟!...


+بهت گفته بودم با عشقم دردایِ تو رو درمون میکنم؟!...بهم کمک میکنی که کمکت کنم؟!...بهم کمک میکنی که به هم کمک کنیم؟!...


+دویست و ششمین روز...



  • ❤ shiny ❤
تو درمون همه دردامی
تو مرهم همه زخمامی
تو دوای همه دردای بی درمونمی
تویی هدیه خدا ب من
عاشقتم
الهی که هیچوقت غم و درد سراغت نیاد :)
بگردم دورت حسامِ من ، عاشقتم بهترین من : *
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۸:۴۷ مکاترونیک خودرو
عااااااالی بووود
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan