♥ 90 ♥

بسم اللّه...


از این به بعد با حروفِ رمز با تو صحبت میکنم...

مثلا وقتی میگویم کجایی؟!...

یعنی دلم برایت تنگ شده و دوست دارم ببینمت ، نمیشود بیایی و مرا رویِ دو زانویت بنشانی و با عطرِ همیشگیت مدهوشم کنی؟!...

یا وقتی میگویم چرا به من زنگ نزدی؟!...

یعنی دلم هوایی شده برایِ شنیدنِ صدایت با آن لهجه ی مردانه‌ ی خاصت که کلمات را مثلِ نباتی میگیری و مینشانی کنجِ دهانت و با وسواسی خاص مزمزه شان میکنی...

وقتی میگویم زود بیا!...

یعنی تا تو بیایی من از سرِ دلشوره‌ی آمدنت ، همه‌ی راه رسیدنت را ، ذکر میگویم و چون پرنده‌ ای تازه رها شده از بندِ نداشتنت ، اوج میگیرم به آسمانی که چشم‌ هایِ تو را درون خود قاب کرده است...

میبینی این حروفِ ساده چقدر رمز آلود هستند؟!...


+دوسِت دارم :)


+صد و بیست و هشتمین روز...



  • ❤ shiny ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan