♥ 85 ♥

بسم اللّه...


تو می آیی...

و آنچنان مرا میفهمی که گویی بعد از خدا تو در من‌ خدایِ دیگری...

که میبینی مرا...میخوانی مرا...میخواهی مرا...

تو می آیی...

خستگی هایم را میفهمی...کلافگی هایم را...بغض هایم را...

تو می آیی...

و تا آمدنت ، من پشتِ دیوارِ تنهاییم بی سر و صدا روزگار میگذرانم...

تو آمدی :) خوش آمدی :)


+من باور دارم که تو جهانِ منُ زیبا میکنی...وقتی میای و دلم گرم میشه که کنارمی ، حالم خوب میشه...ممنون که هستی :)


+عزیزِ ترینِ من؟!...آرامشِ من؟!...عاشقتم...عاشقِ همه ی مهربونی هات...


+تو معجزه ی منی :) تو هدیه ی خدایی :)


+دلم میخواد اینُ بدونی که من بهت افتخار میکنم و به خودم میبالم به خاطرِ انتخابِ تو...دوستت دارم و قدرِ همه ی زحمات و تلاش هایِ تو رو میدونم...


+صد و بیست و یکمین روز...



  • ❤ shiny ❤
((: ای جانم
:))
جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۰ مَهسا هَسدَم ツ.
خوش بحالش :)
خوش به حالم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan