♥ 82 ♥

بسم اللّه...


مثلِ آدم هایِ داغ دیده میشوم هر بار که میروی ، هر بار که از من دور میشوی...مثلِ آدم هایِ داغ دیده ای که مدام میخواهند به چیزی پناه ببرند تا دردِ دوریشان و داغِ دلشان کم شود ، اما پناهی نمی یابند و همین بی پناهی زار تر شان میکند...تو باید بدانی و بفهمی وقتی نیستی هیچ چیزی سرِ جایش نیست...!!!میفهمی؟!...


+دلم تنگ شده :( هر جوری هم که خودمُ مشغول کنم ، باز هم دلتنگیِ تو فراموش نمیشه که نمیشه!


+از دوست داشتنِ تو هر چیزی هم بگم کمِ...میدونی عزیزِ دلم؟!...کلمه ها برایِ ابرازِ احساسم به تو خیلی ناچیز و حقیرن!


+صد و هجدهمین روز...



  • ❤ shiny ❤
خیلی قشنگ نوشتی :)
ان شاء الله دلتنگی به پایان برسه
ممنون :)
انشااللّه....
انشالله برسین به هم
در 119 روز
ما به هم رسیدیم فارغ از مکان و زمان :)
ممنون بابتِ دعاتون...
((: منتظر کامنت عالشقانه اقاتم
آقای مهربونِ من نیست :(
ولی میاد :) الهی من به قوربونش :)
ان شاالله خوشبخت بشی آبجی گلم. 
ممنونم از دعای خیرتون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan