♥ 78 ♥

بسم اللّه...


بیا قانونِ " دوستت دارم " را بینِ خودمان وضع کنیم...

صبح ها تلفنت را بردار ، به عکسم خیره شو ، طوری که انگار قرار است برایِ همیشه نباشم...

" صبحت بخیر " را طوری بگو که " عزیزم " ها و " جانم " هایش آزاد شود و بریزد به رگ هایم...

بگذار همین اولِ صبح تنِ من برایت بلرزد و بترسم که مبادا زبانم لال روزی نباشی...

دو فنجان چایِ عطری را بگذارم رویِ میز و دلم بلرزد برایِ شنیدنِ یک " دوستت دارم "...

و تو نگاهت را بپاشی به فنجان هایِ چای و نگاهِ بی قرارِ من...

دلم بخواهد که بگویی " دوستت دارم "...

و تو به جایِ هر بار گفتنش ، صد بار با نگاهت قربان صدقه ام بروی...

و من از فکرِ نداشتنت بمیرم و اسپند دود کنم...

بیا با همین قانونِ ساده کمی زندگی کنیم...


+بیا با هم حرف بزنیم...مثلِ خورشید با گلِ آفتاب گردان...تو بگویی و دورت بگردم من! :)


+دلم برایِ تو که عزیز ترینِ منی ، بی نهایت تنگ شده...خوشحالم از این که فردا میای :) و خوشحال تر هستم از این که حالا حس میکنم بیشتر از هر وقتِ دیگه ای دوستم داری :)


+دوسِت دارم...دوست داشتنِ تو از رویِ عادت و روزمرگی نیست...دوست داشتنِ تو از رویِ حسِ عمیقِ قلبیِ منه :) عاشقتم... :)


+بابابزرگ بیمارستان هست و دعا میکنم که هر چه زود تر خوب بشه...


+خدایا شکرت بابتِ دونه ی مهر و محبتی که تویِ وجودِ من و عزیز ترینم کاشتی...خدایا شکرت بابتِ این نعمتِ الهی :)


+صد و یازدهمین روز...



  • ❤ shiny ❤
متن قشنگی بود

چرا وبتون اینطوری شده :/ مطالب قبلی کو؟
ممنونم...
متاسفانه حذف شده :(
دارم تویِ وُرد هام دنبالشون میگردم :( پیداشون نمیکنم!
در حالِ حاضر هیچ نسخه ای ازشون ندارم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan