♥ 76 ♥

بسم اللّه...


چشمانم را میبندم...چقدر دلم میخواست خودی بودم که در تصوراتم می پرستیدمش!

آنقدر خوب که شاید همه دلشان میخواست من باشند و خویش نباشند...

ولی پردهِ چشم را کنار میزنمُ به اطرافی مینگرم که اکنونش همچنان دست و پا میزند برایِ تصوراتِ پشت پرده اش!

اکنونی که با دلم فاصله ها دارد و هر چه تلاش میکنم به این خود ، نمیرسم که نمیرسم!

بلکه دورترُ دورترُ دورتر میشوم...

در واقع ؛ از آن خودِ موردِ نظر ، جز حسرتش ، هیچ چیزش برایم نمانده...

راکد مانده ام ، در واقع ترش از حرکت ترسیده ام!

ترسیده ام از این که دیر شده و من هیچ وقت به آنچه میخواهم ، نخواهم رسید و در بین همه آرزوهایم ، خودم ، دست نیافتنی ترین آرزویم شدم...


+و در عذابم از اینی که هستمُ آنی نشدم که باید میشدم! و خواهانِ تغییرم ولی میترسم ، میترسم که همه چیز را با هم به باد دهم...حتی منِ این روزهایم را ، که برایم از برج زهرمار هم ، زهرمارتر است...


+تمامِ امیدم در تو خلاصه میشود...خلاصه ای بس طویل و بی انتها...نابودش نکن!


+بهترینِ من؟!...ممنونم که صبوری میکنی تمامِ تلخی هایِ منُ :) من عاشقتم...تو امیدِ این روز هایِ منی...عشقِ تو منُ زنده نگه میداره...معجزه ی من؟!...عاشقتم...


+تمامِ اتاق بویِ دسته گلیُ میده که دیروز برام خریدی :) دسته گلی که بویِ عشق میده :)


+صد و هشتمین روز...



  • ❤ shiny ❤

+تمامِ اتاق بویِ دسته گلیُ میده که دیروز برام خریدی :)


واااااااااااااای :)

دسته گلی که بویِ عشق میده :)
عالی بوود
مخصوصا اون دسته گل 😊😄
دستِ کسیُ که این گل ها رو برام خریده باید ببوسم :)
کجا بودی تو دختر
^____________^
همین حوالی :)
به قولِ آقایِ یار نوشتن تویِ ذاتتِ :) باید بنویسی...همیشه...
به به چه قشنگ لایک .قلمتون عالیه آجی.
ممنون...
لطف دارین...
من عاشق همینی شدم ک هستی
یک تار موی تورو ب دنیا نمیدم
یادت باشه
یادت نره
اگر اونی ک هستی نبودی شاید هیچوقت من هم نبودم
همیشه خودت باش
خودتو دست کم نگیر
تو هیچی از هیچکی کم نداری
در ضمن
از من بپرسی
میگم
تو لایق پرستشی
میپرستمت عشق پاک و خالص و زلال من
تو زهرای منی
همیشه خودت باش
همینی ک هستی باش
از خودت بودن نترس
قیمت خودت رو بدون
تو خیلی گرونی
قدر خوبیاتو بدون
آرامش من تو ی چیز خلاصه میشه
اونم تو وفای تو ب من
عاشقت هستم و میمونم

ازت ممنونم به خاطرِ این که همیشه بهم روحیه میدی :)
اگه من لایقِ پرستش هستم پس تو چی هستی! :)
ستودنیِ من؟!...
من همیشه همین میمونم :) چون مردِ من عاشقِ همینی شد که هستم :)
کلمه ها قاصرن تویِ توصیفِ تو :)
کلمه ها قاصرن در جوابِ این همه خوبی و لطفِ تو : *
عاشق این عاشقانه هاتونم که عجیب حالمو خوب میکنن عشقتون پایدار
خوشحالم که حالتُ خوب میکنن :)
ممنونم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan