♥ 117 ♥

بسم اللّه...


برایِ این که خوشحال باشم و بلند بلند بخندم ، جوری بخندم که چشم هایم هم قهقه بزنند ، لازم نیست تویِ بهترین نقطه ی جهان خانه داشته باشم یا اینکه بهترین ماشین زیر پایم باشد یا برایِ تعطیلات مسافرت هایِ آن چنانی بروم ، لازم نیست مو هایم بلند و صاف باشد ، لازم نیست پوستم سفید یا سبزه باشد ، لازم نیست چشم هایم کشیده و درشت باشد ، لازم نیست ناخن هایم خوش فرم باشد ، بینی ام سر بالایی و نازک باشد و لب هایم قلوه ای باشد ، لازم نیست تو زیادی خوشگل باشی و لازم نیست زیادی خوشگل باشم...

تنها چیزی که لازم است حسِ امینیت و بودنِ توست و محبتی که میدانم هر چه میگذرد محکم تر و بیشتر و واقعی تر میشود ، این باعث میشود من حتی بدونِ هیچ قهقه زدنی با تمامِ وجود و سلول هایم بلند بلند بخندم و لحظه ای لبخندم محو نشود...


+داشتنِ تو بهترین و قشنگ ترین حسِ دنیاست...


+عاشقتم بهترینم :)



  • ❤ shiny ❤
زهرای من
عشق ماه من
همسر مهربونم
عشق با گذشت من
خوشگل با وفای من
قانع ترین همدم دنیا
پاک ترین حس دنیا تو دل توعه
زلال ترین محبت دنیا تو قلب توعه
تو صبورترین و بخشنده ترین معشوقه دنیایی
مهم نیست ک دنیا مال ما نیس
مهم اینه ک دنیای کوچیکمون با هم و کنار هم مثل بهشت باشه
میبوسمت و ب داشتنت افتخار میکنم و عشق خالص تو میپرستم
حسامِ من؟...من در برابرِ این همه لطف و محبتِ تو چی باید بگم؟...
فقط میتونم بگم دوست دارم...عاشقانه دوست دارم...دنیایِ من و تو هر چند کوچیک هم که باشه اما پر از خوشبختی و امیدِ...
عاشقتم بهترینم...
عشقتون پایدار :)
عالی بود ❤
ممنون :)
به قول این دوست بالاییمون

عشقتون پایدار!
ممنونم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan