♥ 111 ♥

بسم اللّه...


امشب...

غمگینانه ترین سطر ها را مینویسم...

دوستش داشتم و او نیز گاهی دوستم میداشت...

دوستش میدارم و او نیز گاهی...



  • ❤ shiny ❤
ماه من
مهربون من
سنگ صبور من
بهترین من
مظلوم شکستنی من
عشق بغلی من
امید روزای سختی من
دلخوشی دنیای پر از ناخوشیم
براورده کننده ارزوهام
روشنی راه من
سراغاز زندگی دوباره من
فرشته نجات من
روح زندگی بخش من
هدیه خدا ب من
من همیشه دوستت داشتم و دارم
هرثانیه از عمرم رو
واس خوشبخت کردنت
با همه وجودم
میجنگم
با همه دنیا
حتی با خودم
میجنگم
دوستت دارم
در برابرِ این همه لطف تو نمیدونم چطور باید تشکر کرد...
منم دوست دارم :)
و اونیزگاهی!
:)))
عالی بود
ممنون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan