♥ 104 ♥

بسم اللّه...


آخرین جمعه ی شهریور و ای کاش از مهر...

تو به فریادِ منِ عاشقِ دیوانه رسی...


+آخرین جمعه ی شهریور ماه هم رسید...کلی آرزو هایِ قشنگ واسه همتون دارم...الهی حالِ دلتون خوش باشه همیشه...الهی که به هرچیزی که تو زندگیتون میخواین برسید...الهی همون جایی باشین که دلتون میخواد...الهی همیشه خدا باهاتون باشه...الهی که همیشه لبتون خندون و دلتون شاد و تنتون سالم باشه...الهی خدا یه عشق پاک بهتون بده...الهی روزگارتون قشنگ باشه...الهی آمین...


+عزیزِ دلِ من ، من خیلی خیلی خیلی دوست دارم...


+آخرین جمعه ی تابستونِ امسال هم رسید...خدا رو شکر میکنم که تو کنارمی...دوست دارم...فراتر از تصور دوست دارم...



  • ❤ shiny ❤
((((: میمونم واسه این همه عاشقانه چی بگم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan