♥ 98 ♥

بسم اللّه...


شب...

تنهایی... 

سکوت...

خیالِ تو...

و من که بی تو بغض میکنم و در دقیقه ها میمیرم...


+تویِ این یک هفته به اندازه ی هزار سال پیر شدم...


+من خیلی دوست دارم...همه ی بدی ها و غر زدن هایِ من رو ببخش...


+خوابم نمیبره اما میونِ همه ی این کلافگی ها دلم به این خوشه که فردا میای ، بعد از یک هفته دوری...خدایا شکرت...



  • ❤ shiny ❤
متن اول برا منم هست :(
پس داری شرایطِ بدی رو میگذرونی...
خدارو شکر :)
شکر...
(:کی ازدواج میکنین؟
همه چیز بستگی به شرایط داره...
اگه به خودمون باشه همین فردا ولی خب ازدواج ما وابسته به خیلی چیزاست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan