♥ 96♥

بسم اللّه...


بهترین قسمتِ زندگیِ هر شخصی ؛ زمانیست که آن کسی را که دوست دارد ، دوستش بدارد...

منظورم را میفهمی؟!...

این که کسی باشد که تو را آنطور که دلت میخواهد دوست بدارد ، میشود بهترین قسمتِ زندگیِ تو...

نسبت به تمامِ مسائل خوش بین میشوی...

لبخند میزنی...

ایده میدهی...

فکرت باز میشود و حتی دیگر نسبت به مسائلی که دلت را میزد واکنش نشان نمیدهی...

در دوست داشتن ، نیرویِ عجیبی نهفته است...

این را از وقتی که تو را خیلی دوست دارم فهمیدم...


+بهترینِ من؟!...عزیز ترینِ من؟!...من بی نهایت دوستت دارم...تو برایِ من هدیه ی خدایی :)


+هشتمین ماهگردمون هم رسید :) چقدر دلم میخواست کنارِ هم بودیم و تویِ همون کافه ی همیشگی یه جشنِ دو نفره میگرفتیم :) درسته که کنارم نیستی...درسته که نشد در کنارِ هم باشیم و جشن بگیریم اما همین که میدونیم با همه ی این دوری ها و سختی ها عاشقانه هم رو دوست داریم و به هم وفاداریم قدِ یه دنیا می ارزه :)


+هشت ماه عشق به تو...هشت ماه آرامش...هشت ماه خوشبختی :)


+صد و چهلمین روز...



  • ❤ shiny ❤
:)
:)
مبارک باشد
ان شاءلله که خوشبخت شوید و بمانید
ممنونم :)
ممنون بابتِ دعاتون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan