♥ 95 ♥

بسم اللّه...


تا وقتی من هستم ، تو به هیچکس نیاز نداری که دوستت داشته باشد...

من عوضِ تمامِ آدم هایی که هر روز از کنارت رد میشوند با عجله ، بی آنکه حتی تو را ببینند و شاید به تو تنه هم بزنند ، دوستت دارم...

من جایِ دختر هایِ فک و فامیل و در و همسایه دلم برایت لک میزند...

جایِ همه آن هایی که تو را نمی شناسند ، جایِ همه آن هایی که تو را می بینند ، جایِ همه آن هایی که نمی بینند ، من جایِ همه دوستت دارم...

من جایِ آن هایی که یک گوشه ی دیگرِ این دنیا زندگی میکنند و نمیدانند که تو دقیقا تمامِ دنیایِ منی دوستت دارم...

من جایِ کودکی که نابینا متولد میشود ، چشم میگردانم برایِ دیدنت...

من عوضِ تمامِ آدم هایِ رویِ زمین دلم برایت تنگ میشود...

من تنهایِ تنها ، جایِ همه آن هایی که دوستت ندارند ، می پرستمت...

هیچکس نمیتواند مثلِ من ، این همه ساده ، برایِ کسی دیوانگی کند...


+دوسِت دارم ستودنیِ من :)


+صد و سی و چهارمین روز...



  • ❤ shiny ❤
عشق تو پاک و خالص و زلال و تمام عیاره... تو قبله منی... میپرستمت...
من عشقُ ذره ذره از تو یاد گرفتم :)
گفته بودم یه تارِ موتُ به جهانِ هستی نمیدم؟! :)
عاشقتم ستودنیِ من : *
چه قشنگ بود
ممنونم :)
به قشنگیِ نوشته هایِ تو نیست :)
((: چه زیبا
ممنونم :)
به عشقت حسادت میکنم 
به احساسی که داری 
هیچ وقت نتونستم هیچ کس و این جوری بخوام
من مطمئنم یه روزی میرسه که تو هم یه نفر رو با همه ی وجودت بخوای :)
اون روز من میامُ برات مینویسم که تو شیرین ترین عشقِ دنیا رو داری :) 
مطمئنم یه روزی دنیات پر میشه از احساسِ ناب و شیرین به یه نفر که اون یه نفر دیگه یه نفر نیست و همه ی دنیات میشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan