♥ 81 ♥

بسم اللّه...


از امروز به خودم قول میدم برایِ همیشه چشمامُ رو شما ها ببندم!


+این روزا نشه فراموشت!هیچوقت!



  • ❤ shiny ❤
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵ , ۱۵:۰۶ مَهسا هَسدَم ツ.
چراااا؟
:(
چون همیشه صبوری کردن و خوب بودن هم چندان منطقی نیست...چون اطرافیان عادت میکنن هر کاری رو انجام بدن و میدونن که تو رو حسابِ خیلی چیزا رفتارتُ باهاشون عوض نمیکنی...
گاهی باید چشاتُ ببندی روشون و در برابرِ کارایی که کردن تو هم کاری کنی...
من فکر میکنم همین که چشامُ ببندم روشون و نسبت بهشون سرد و بی تفاوت بشم بسه!
اگه این کارُ نکنم دیگه تو خودم میشکنم....خوبِ آدم صبوری کنه ولی نه یه جوری که خودشم از این همه صبرش حالش بهم بخوره!
نمیخوام واسه خودم حال بهم زن شم!
چی شده
چیزِ خاصی نشده....
یه قرارِ بین خودم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan