♥ 80 ♥

بسم اللّه...


به این در و آن در میزنم ، یکی از این در ها رو به آغوشِ تو باز شود ، شاید!
و سر انگشتانم تنت را نت به نت بنوازند ، باید!

هیزم بر آتشِ نابودی ام نینداز ، من آب از سرم گذشته است!

در به در ات میشوم...
گور به گور اما نمیشوم...
برای مُردن فرصت زیاد است!
باید تو را زندگی کرد :)


+مهربون ترینِ من دوسِت دارم :)


+میخوام دخترِ قوی ای باشم ، به خاطرِ تو! :) به خاطرِ خودمون! :)


+تو دوست داشتنی ترینِ منی :) برایِ من تو عزیز ترینی :) دلم میخواد این رو باور کنی که برایِ من هیچ چیزی به اندازه ی تو مهم نیست :)


+دلم میخواد عمیق نگاهت کنم و شادی تو رگ هام تزریق بشه...عاشقتم :)


+صد و پانزدهمین روز...




  • ❤ shiny ❤
چه هدر وبلاگت خوبه :)
ممنون :)
قشنگه
به خصوص که با نام خدا شروع کردی
ممنونم...
به به کوه احساس :)
میگما اون روزا که میشمارین چه روزهایی هستن برام سواله واقعا
:)
روز شمارِ ....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan