♥ 77 ♥

بسم اللّه...


بیا بریم سفر...مثلا یه جزیره ی دور!

یه چمدون تو بیار...یه چمدونم من!

یه دوربینِ عکاسی...دم نوشایِ بابونه و بهار نارنج با چوب هایِ دارچین...کتابایی که قرار شد دو تایی بخونیم...

و دو تا پتو ، یا اصلا چه کاریِ پتو بیاریم!من که قرارِ تو بغل تو گرم بشم ، مگه نه؟!

شبا بشینیم کنارِ ساحل ، یه آتیش و چند تا سیب زمینی ، با دو تا لیوان چایِ گیاهی ، با یه دنیا سادگی قاطیش!

من برات یه عالمه نامه ی یواشکی میخونم و تو هم یه عالمه آرامش و امنیت به من میدی...

تا پیدا شدن و خودنماییِ خورشید بیدار میمونیم!

یه قرار هم همونجا میذاریم اونم اینکه یه روزی من و تو و دخترمون ، با هم دیگه بیایم اینجا :)

من براش از اولین باری بگم که اومدیم اینجا...

تو براش از قصه ی بودنت...


+مهربون ترینِ من؟!...عزیز ترینِ من؟!...میدونی روزی چند مرتبه خداروشکر میکنم از این که بهترینِ خودش رو به من هدیه داده؟! :) 


+عاشقتم...عاشقِ خنده هات...عاشقِ برقِ چشمات...عاشقِ تُنِ صدات...عاشقِ لحنِ حرفات...عاشقِ وقتیم که میگی عاشقمی...من عاشقتم :)


+هفت ماه شده که من و تو کنارِ همیم :) چرا حس میکنم سال هاست کنارتم؟!...باورت میشه؟!...تو از همه به من نزدیک تری :)


+صد و نهمین روز...



  • ❤ shiny ❤
لایک .خیلی قشنگ بود .
ممنونم
برآورده کردن آرزوهای قشنگ و شاعرانه و پر از سادگی و عشق تو 
بزرگ ترین آرزوی منه 
عااااااااااااشقتم من
عاشق همین عشق ساده و پاک و زلالت 
آرامش من دلم برات تنگ میشه
زیاد دلتنگی نکن
این فراق زود تموم میشه 
آرزو های دو نفره :)
منم دلم برات تنگ میشه :( خیلی :(
کاش زود تموم شه!کاش...
^________^
ویییییییییییی عاشق این عشق پاک شمام اصن
:))))
THIS IS NICE
ممنون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan