♥ 73 ♥

بسم اللّه...


مینشینم و به تو فکر میکنم... 

مینشینم و به شاد کردنِ تو فکر میکنم...

مینشینم و به درگاهِ خدا التماس میکنم تا هیچ گاه شرمنده ی تو نباشم...

مینشینم و قلبم را فرمان میدهم تا همیشه برایِ تو بتپد...

مینشینم و چشم فرو میبندم بر انتظارِ تلخ و وصالِ شیرینمان را تجسم میکنم...

عشق و صمیمیت را تجسم میکنم در کلبه مان...در اتاق هایمان...در میانِ سادگی هایی که دوستشان داریم...

و اینگونه امیدوارانه ، لحظه ها را برای دیدارت میشمارم...

لحظه ای که به آغوش کشمت و بگویم...

همه چیز درست شد...ما در کلبه ی کوچکِ خودمان شاد هستیم...


+من به عشقِ تو ایمان دارم...


+بوی بهشت میدهی مردِ من...


+بهترینِ من؟!...همه ی وجودم؟!...عزیز ترینم؟!...عاشقتم...عاشقتم مردِ آسمونیِ من...


+صدمین روز...



  • ❤ shiny ❤
قشنگ بود .
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan