♥ 69 ♥

بسم اللّه...


داشتم فکر میکردم فرشته که از خودش اختیاری ندارد در خوبی و فهمیدم تو فرشته نیستی...

انسانی...تو زیادی انسانی...
تو ، عشقِ من!
معنایِ عشقی...
تو ، مردِ من!
معنایِ مردانگی ای...
تو ، همان آدمی هستی که وقتِ آفرینشت خدا به خود...
به من...
و به عشق بالید...
« فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ »


+مرسی که فقط تو بلدی حالمُ خوب کنی💕


+بیا قبول کنیم کنارِ ما ثانیه ها هم عاشق میشوند❤


+دیروز اولین تولدم بود که انقدر دلچسب بود ، درسته کنارت نبودم اما همین که عاشقمی و عاشقتم بهترین احساسِ دنیاست💞


+دیروز اولین جلسه ی کلاسِ خیاطیم بود...دلم میخواد هر چه زودتر یاد بگیرم و برایِ تو ، برایِ تویی که دنیایِ منی پیراهنِ مردونه بدوزم😍


+بهترینِ من...عزیز ترینم...دوست داشتنی ترینم...عاشقتم💓


+نودمین روز...



  • ❤ shiny ❤
خوشبخت بشید .
ممنونم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام عشق ماه و مهربون من
ایشالا از این ب بعد تا 120 سالگیت هرسال تولدت رو باهم جشن میگیریم
خواستم ی اعترافی بکنم
ک تو دلم مونده
** ***** * ** ***** *****
***
*** ** **** **** * ** *** **** ********
سلام به رویِ ماهت بهترینِ من :)
انشااللّه :)
فدایِ شیرین زبونی هایِ تو بشم الهی 😍
میشه من قوربونِ شما برم؟دورتون هم بگردم؟فداتون هم بشم؟😝
عشقتون پایدار (:
ممنونم بهار جان ؛)
این شکل هایی که شما میزارید از تلگرام کپی میکنید

اخخه وب نشون نمیده!

متنت هم خوب بود-نظر خاصی ندارم
واقعا نشون نمیده؟...
ممنون که گفتید :)
خیلی متنت قشنگ بود آجی جوووون
الهی همه ی روزای زندگیت دلچسب باشن :)
شکلکارو برای من نشون میده.
فکر کنم چون گوشیم خودش شکلک داره :)
ممنونم فاطمه جان :)
سفر خوب بود؟ :)
همچنین برای تو و همسرت عزیزم :)
با آرزوی خوشبختی :)
ممنون جانم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan