♥ 66 ♥

بسم اللّه...


ای قرارِ دلِ طوفانیِ بی ساحلِ من...

بهرِ آرامشِ این خاطرِ شیدا تو مرو...


+من مردِ زندگیم رو عاشقم 


+من اگه یه روزی ، یه جایی ، به هر دلیلی حس کنم  ، فقط حس کنم که ندارمت ، میمیرم!خُب جآنِ من؟!...میمیرم...


+جآنِ جانآن راهیِ تهران میشه برایِ پیگیریِ کار هاش :)


+خدایا لطفِ خودت رو شاملِ حالِ ما کن 🌹


+امشب تولدِ دختر عمه و شوهر عمه ی گرام 🎁 🎂 


+وقتی پروفایلِ یار به نقاشی ای که کشیدم تغییر میکنه و ذوق مرگ میشم 😍


+خوشحالی یعنی عزیزِ دلم نقاشیمُ ببینه و تشویقم کنه و هی تعریف کنه و دلم ضعف بره :)


+بگی مداد رنگی ندارم و بگه برات میخرم تا همین یکشنبه 💕


+عشقی تو جآنآ 😘


+ کمی تا اندکی تغییر در سبکِ پست هایِ وبلاگ!


+هشتاد و دومین روز...



  • ❤ shiny ❤
ای ول؛ ای ول؛ ای ول
من هنو رو ای ول گیرم خخخخ
پستات عالیییی
حرفات قشنگ مثه گل قالییییی :)
ما که میریم مسافرت. وقتیم بیایم کارهایمان زیاد  میشود و معلوم نیست که بتونم برم کلاس نقاشی
فصل کارا بیاد آقایی از صب زود تا آخر شب سر کارهههه 😭

ای جان تو هنوز رو ایول موندی فاطمه جان؟ :)
ممنون چشمات عالی میبینه :)
منم کلی برنامه دارم و فکر نکنم اصلا برسم که برم :) حالا ببینم قسمت چیه!
الهی :(
(: دم یارگرم
دلِ یارم گرمِ گرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan